• info@BPSICO.ir
  • 3197 133 913 98+

لیست پست ها

15
05
1397
راه اندازی واحد تولیدی -راه اندازی واحد صنعتی -راه اندازی خط تولید-راه اندازی کارخانه تولید-احداث کارخانه

ایجاد یک واحد تولیدی در کشور تاسیس و راه اندازی واحد تولیدی زودبازده و خط تولید کوچک با توجه به اینکه امروزه تولید و کسب و کارهای کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است. و در کشور ما نیز چند سالی است که بحث کسب و کارهای کوچک رونق گرفته. واحدهای تولیدی کوچک نجات‌دهنده اقتصاد کشور هستند. فرآیند راه اندازی یک واحد تولیدی در کشور مرحله اول: اخذ جواز تأسیس براي تاسيس يک واحد توليدي يا صنعتي يا اقتصادي با خط تولید کوچک که مي تواند در حوزه هاي مختلف از قبيل کشاورزي، دامپروري، دامداري، طيور، کالاهاي صنعتي و نيمه صنعتي، توليد نرم افزار، کالاهاي پزشکي و تجهيزات پزشکي و آزمايشگاهي و … ابتدا مي بايست از مرجع ذيصلاح مربوطه اقدام به ثبت درخواست صدور مجوز کرد. جواز تاسيس از تاريخ صدور به مدت 6 ماه دارای اعتبار می  باشد و تمديد آن منوط به انجام اقدامات اجرايي اعم از خريد زمين و شروع عمليات ساختمان سازي، تأمین آب و برق و ارائه گزارش پيشرفت فيزيكي كار، هر دو ماه يكبار به سازمان مي باشد. مرحله دوم: اخذ پروانه بهره برداری همه واحدهاي صنعتي كه به نصب ماشين آلات خط توليد، تامين نيروي انساني مورد نياز و توليد آزمايشي اقدام نموده اند اعم از دارندگان جواز تاسيس يا اعلاميه تاسيس، با پیروی از قوانین، قادرند اين پروانه را اخذ نمايند. توليد آزمايشي نیز به مفهوم نصب و راه اندازي ماشين آلات و تجهيزات مربوطه با توليد محصول و هم توليد محصول در يك دوره معین به شکل انبوه می باشد. تشخيص انجام توليد آزمايشي نیز بر عهده سازمان صنايع و معادن استان مي باشد.درمورد واحدهايي كه داراي چند خط توليد جداگانه هستند در صورتي كه تنها يك يا چند خط از كل خطوط توليد آماده بهره برداري باشد صدور پروانه بهره برداري براي آن خطوط بلامانع است.بر اساس اطلاعات مندرج در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت متناسب با نوع فعالیت تولیدی صنعتی یا معدنی شامل غذایی، آرایشی، بهداشتی، کشاورزی، دامپروری و… حداقل 10 روز و حداکثر 1 سال زمان برای صدور پروانه بهره برداری نیاز است. آموزش ایجاد یک خط تولیدی کوچک راه اندازی یک خط تولیدی کوچک نیاز به هزینه بالا ندارد و گاهی با دو، سه دستگاه بسته بندی میتوان یک خط تولیدی راه اندازی نمود. جهت گرفتن وام از بانک های عامل، نیاز به یک طرح توجیهی خوب و مناسب دارید که گویا و جامع باشد. خرید ماشین آلات هم امروزه بسیار آسان شده و با یک سرچ در اینترنت میتوانید از انواع ماشین آلاتی که در بازار هست اطلاع پیدا نمایید و قیمت و توان تولیدی هر دستگاه را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید و نصب دستگاه نمایید . اگر هم قصد تولید یک محصول خاص و جدید دارید میتوانید به شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند سفارش ساخت بدهید. ادامه ...

15
05
1397
طرح توجیهی فنی-طرح توجیهی اقتصادی- طرح توجیهی صنعتی-طرح توجیهی تولیدی-طرح امکان سنجی-طرح توجیهی سرمایه گذاری

طرح توجیهی فنی- اقتصادی(امکان سنجی)  معمولاً به بانک ها و سرمایه گذاران جهت تامین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود تا بر اساس برنامه زمان‌بندی و منابع مورد نیاز و همچنین با بررسی درآمدها و شرایط بازگشت سرمایه، سرمایه‌گذار یا بانک را متقاعد سازد که در پروژه سودآوری مشارکت می‌‌کند. بررسي توجيه‌پذيري هر طرح سرمايه‌گذاري در سه بخش مطالعات بازار، مطالعات فني و مطالعات مالي صورت مي‌پذيرد. معمولاً در این‌گونه مطالعات به موضوعاتي چون وضعیت بازار، مشخصات محصول، ظرفيت توليد، ماشین‌آلات لازم، ميزان سرمايه‌گذاري و سودآوری طرح پرداخته مي‌شود. فعالیت‌های موسسه در این حوزه عبارتند از:     مطالعات فرصت Opportunity Study     مطالعات مقدماتی طرح توجیهی(امکان سنجی) Pre-Feasibility Study     مطالعات طرح توجیهی(امکان سنجی) Feasibility Study     مطالعات طرح توجیهی فنی(امکان سنجی فنی) Technical Study انواع طرح توجیهی  در مراحل مختلف یک پروژه نیاز به انواع طرح های توجیهی است. 1-طرح توجیهی ایجادی :  مطالعاتی که در این طرح توجیهی انجام میشود شامل بررسی و اتخاذ تصمیم برای انجام دادن یا انجام ندادن یک پروژه است.  2-طرح توجیهی توسعه ای : در این مطالعات امکان و چگونگی توسعه یک پروژه سرمایه گذاری  بررسی می شود.  3-طرح توجیهی افزایش سرمایه : این طرح توجیهی در هنگام وارد شدن شرکتها به بورس و یا جهت افزایش سرمایه مورد نیاز است . ادامه ...

15
05
1397
تاثير کارمندان در استراتژی قيمت‌گذاری
15
05
1397
استراتژی قيمت‌گذاری محصولات – سیاستها روشهای قيمت گذاری

استراتژي قيمت‌گذاري محصولات ، سياستهاي قيمت گذاري ، روشهاي قيمت گذاري ،تعيين ارزش پولي ، شرايط بازار ، قيمتهاي رقابتي ، تعيين قيمت ، هدفهاي قيمت‌گذاري ، ارزش محصول ، رقابت ، قيمت‌گذاري رقابتي ، واحد فروش و بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
استراتژی بازاريابی،بازاريابی،تبليغات،مديريت بازاريابی

استراتژی بازاريابی ، بازاريابی ، تبليغات ، مديريت بازاريابی ، بازار يابی ، نياز مصرف كننده ، عرضه محصولات ، تبليغات موفق ، جلب مشتری ، بازاريابی موفق ، استراتژی بازاريابی ،بازاريابی هدف‌مند ، بازار هدف ادامه ...

15
05
1397
5 استراتژی بازاريابی

استراتژی بازاريابی ، بازاريابی ،استراتژی بازاريابی برنامه ريزی بازاريابی شرکت بازرگانی اصول بازاريابی تجارت الکترنيک ادامه ...

15
05
1397
مفاهيم بازاريابی و وظايف مديريت بازار

مفاهيم بازاريابي ، وظايف مديريت بازار ، وظايف بازاريابي ، قيمت‏گذاري ، هدف بازاريابي ، ابزارهاي بازاريابي ، تعريف بازار ، فعاليت‏هاي بازاريابي ، روش‏هاي فروش ، مدير بازاريابي ، امور بازاريابي ، مديريت بازاريابي استراتژيک ، هدف اصلي بازاريابي ، مفهوم بازاريابي ، تعيين هدفهاي بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابي الکترونيک -  ساختارها و چالش ها

اصول بازاريابي الکترونيکی ، بازارهاي الکترونيکی ، تقسيم بندي بازار ،تعيين هدف در بازار ، تعيين جايگاه در بازار ، وفاداري مشتريان ، جلب مشتريان ، بازار هدف ، تثبيت موقعيت در بازار ، طبقه بندي مشتريان ، استراتژي هاي بازاريابی ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابي – مراحل و روشهاي بازاريابي رابطه

اصول بازاريابي ، شناسايي مشتريان ، مدير بازاريابي ، تعيين شرح وظايف ، مراحل فرآيند مديريت فروش ، خط مشي هاي رقابتي ،کانالهاي توزيع کالا ، استراتژيهاي کوتاه مدت و بلند مدت ، سهم بازار ، عناصر بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابی – برنامه ريزی بازاريابی

اصول بازاريابي ، برنامه ريزي بازاريابي ، تجزيه و تحليل سيستمها ، حفظ و بقاي سازمان ،شيوه برنامه ريزي از پايين به بالا ، خط مشي هاي بازاريابي ، برنامه ريزي استراتژيک ، تعيين اهداف شرکت ، تعيين رسالت شرکت ، اهداف بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابی – انواع خط مشی های رقابتی در بازار

اصول بازاريابي ، خط مشي رهبري بازار ، افزايش سهم بازار ، ، سياستهاي بازاريابي ، خط توليد محصول ، برنامه بازاريابي ، سهم بازار ، افزايش کارآيي ، توسعه محصولات ، شرکتهاي رهبر ، هزينه هاي توليد ، مزيت رقابتي ، تعادل عرضه و تقاضاي بازار ، خط مشي هاي بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابی - انواع استراتژی های شرکتها در بازار رقابت

اصول بازاريابي ، شرکت مشتري گرا ، برنامه هاي استراتژيک ، اهداف استراتژيک ، برنامه بازاريابي ، نيازهاي مشتري ، محيط بازاريابي ، سود مورد انتظار ، کيفيت کالا ، قيمت گذاري ، تهديدها و فرصتها ، مزيت رقابتي ، خط مشي هاي بازاريابي ادامه ...

15
05
1397
اصول بازاريابی استراتژی های نفوذ در بازار

اصول بازاريابی ، استراتژی هاي نفوذ در بازار ، بازار هدف ، شرکتهاي رقيب ، تکنيکهاي پيشبرد فروش ، متغيرهاي بازاريابي ، وضعيت تقاضاي بازار ، متغيرهای اصلی بازاريابی ، تکنيکهای فروش ، رضايت مشتری ، جلب مشتری ،سياستهای بازاريابی ، ادامه ...

15
05
1397
نقش نام تجاري (brand) در تشويق فروش کالا
15
05
1397
مديريت فروش - وظايف و فرآيندها

مدير فروش ، مديريت فروش ، نيازهاي مشتري ، کسب رضايت مشتري ، عمليات فروش ، وظايف مدير فروش ، اهداف فروش ، اهداف بازاريابي ، برنامه ريزي فروش ، پيش بيني فروش ، برنامه بازاريابي ، مناطق فروش ، ادامه ...

15
05
1397
صداقت در بازار بهترين روش است
15
05
1397
چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنيم؟
15
05
1397
راههای فروش آسان
15
05
1397
بهترين راه افزايش درآمد چيست؟

راههای افزایش درآمد ، عوامل موثر در فروش ، استراتژی فروش ، رضایت مشتریان ، رشد کسب و کار ، فروش موفق ، نياز مشتری ، ارزيابی فروش ، ارتباط با مشتری ، تعیین حاشيه سود ادامه ...

15
05
1397
شرح وظايف مدير بازرگاني- وظايف مديريت بازرگاني
15
05
1397
سه گفتار اقتصادی؛ از تنظيم بازار تا تعرفه ها

تنظيم مقدار عرضه و تقاضا،تعيين قيمت محصول،متغير هاي بازار،عوامل موثر بر عرضه و تقاضا،روش هاي قيمت گذاري،سياست هاي تنظيم بازار ابزارهاي تنظيم بازار سليقه مصرف کنندگان انتظار مصرف کنندگان تنظيم مقدار عرضه و تقاضا ادامه ...

15
05
1397
آنچه بايد در مورد قيمت‌گذاری بدانيد
15
05
1397
هر آنچه مي‌خواهيد درباره بازاريابي بدانيد
15
05
1397
وقتی بنگاه های کوچک بازاريابی را جدی نمی گيريد
15
05
1397
نگاهي به فرهنگ بازاريابي و تاثير آن بر کارکردها
15
05
1397
نظريه شمع موتور بازاريابی
15
05
1397
لزوم تدوين استراتژی بازاريابی
15
05
1397
کمپين بازاريابی

ابزارهای بازاريابی تحقيقات بازار روش قيمت گذاری نياز مشتری مشتريان هدف بازاريابی موثر جذب مشتريان ايده هاي بازاريابی ادامه ...

15
05
1397
قواعد رسمي و غيررسمي بازار
15
05
1397
طرح یا برنامه بازاریابی چيست؟
15
05
1397
سوشال مديا و بازاريابی ايميلی را با هم ترکيب کنيد
15
05
1397
ده توصيه بازاريابى براى کسب و کارهاى کوچک
15
05
1397
تحقيق بازار چيست؟
15
05
1397
پنج گام برای بازاريابی کسب و کار جديد شما
15
05
1397
بازاريابي

بنگاه هاي اقتصادي بازار هدف بازاريابي مؤثر مزيت رقابتي آميزه بازاريابي بازاريابي بنگاه اقتصادي کسب و کار رقابتي استراتژي بازاريابي تاکتيک هاي بازاريابي ابزارهاي بازاريابي ارزشهاي مشتري مديريت بازار قدرت خريد مشتري بازارهاي رقابتي راهکارهاي استراتژيک ادامه ...

15
05
1397
بازاريابي چيست؟

پيشگ بازاريابي|بنگاه اقتصادي|کسب و کار رقابتي|استراتژي بازاريابي|تاکتيک هاي بازاريابي|ابزارهاي بازاريابي|ارزشهاي مشتري|مديريت بازار|قدرت خريد مشتري|بازارهاي رقابتي|راهکارهاي استراتژيکامان صنعت ايران ، تأمين کننده جديدترين و به روزترين خطوط توليد و ماشين آلات پليمري با تکنولوژي برتر و فرآيند هاي پيشرفته توليد محصولات لاستيک و پلاستيک . ادامه ...

15
05
1397
بازارگاه الکترونيکی

پي بازاريابي بنگاه اقتصادي کسب و کار رقابتي استراتژي بازاريابي تاکتيک هاي بازاريابي ابزارهاي بازاريابي ارزشهاي مشتري مديريت بازار قدرت خريد مشتري|بازارهاي رقابتي راهکارهاي استراتژيکشگامان صنعت ايران ، تأمين کننده جديدترين و به روزترين خطوط توليد و ماشين آلات پليمري با تکنولوژي برتر و فرآيند هاي پيشرفته توليد محصولات لاستيک و پلاستيک . ادامه ...

15
05
1397
بازار هاي تجاري و رفتار خريدار
15
05
1397
آيا بهترین فروشنده‌ها استعداد ذاتی دارند؟
15
05
1397
اينترنت و شتاب بهره وری

بازاريابي|بنگاه اقتصادي|کسب و کار رقابتي|استراتژي بازاريابي|تاکتيک هاي بازاريابي|ابزارهاي بازاريابي|ارزشهاي مشتري|مديريت بازار|قدرت خريد مشتري|بازارهاي رقابتي|راهکارهاي استراتژيک ادامه ...

15
05
1397
الگوی فازی در مديريت بازار

بازارهاي فازي منطق فازي در بازاريابي بازاريابي بنگاه اقتصادي کسب و کار رقابتي استراتژي بازاريابي تاکتيک هاي بازاريابي ابزارهاي بازاريابي ارزشهاي مشتري|مديريت بازار قدرت خريد مشتري بازارهاي رقابتي راهکارهاي استراتژيک ادامه ...

15
05
1397
اطلاعات و مکانيزم بازار غيرقانونی

بازارهاي فازي منطق فازي در بازاريابي بازاريابي بنگاه اقتصادي کسب و کار رقابتي استراتژي بازاريابي تاکتيک هاي بازاريابي ابزارهاي بازاريابي ارزشهاي مشتري مديريت بازار قدرت خريد مشتری ادامه ...