برنامه بازاريابي|تحقيقات بازاريابي|مديريت استراتژيک|انتخاب بازار هدف|استراتژي بازاريابي|استراتژي قيمت گذاري|تاکتيک هاي بازاريابي|تاکتيک هاي قيمت گذاری

سوشال مديا و بازاريابی ايميلی را با هم ترکيب کنيد

آيا شما جز اين مکالمه هستيد؟

آيا از لينک و محتواي شما صحبت مي کنند؟ اگر جز اين مکالمه نيستيد فرصت بزرگي را از دست داده ايد و مجبوريد براي اينکه برند خود و تجارت خود را تبليغ کنيد پول هاي کلاني هزينه کنيد. حتي شايد اين تبليغات تاثيرگذاري چنداني نداشته باشند. 78% از مصرف کنندگان به سفارشات دوستان خود توجه مي کنند و فقط حدود 14% به تبليغات اعتماد مي کنند.

بازاريابي ايميلي و سوشيال مديا متفاوت عمل مي کنند

سوشيال مديا ها بسيار پويا، سريع و تعاملي هستند. البته فاني و زودگذر هم هستند. شما اگر پستي را صبح بفرستيد و مخاطب شما بعد از ظهر به سايت وارد شود، ممکن است به خاطر حجم زياد اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اصلا مطلب شما را نبيند. اين همان جايي است که بازاريابي ايميلي با سوشيال مديا متفاوت است. ايميل ارتباط صميمي تر و خودماني تري با مخاطبانتان بوجود مي آورد(از اين امکان استفاده کنيد). وقتي مخاطب شما در ميل باکس خود ايميل شما را مي خواند فقط توجهش به شما است نه هزاران هزار مطلب و پست ديگر. حتي مي تواند ايميلتان را ذخيره کند و براي دوستانش بفرستد.

حال چگونه از مزيت هاي هر دو استفاده کنيم و آنها را ترکيبي استفاده کنيم؟

از ليست ايميل هاي خود براي ساختن مدياي سوشيال استفاده کنيد. يکي از نکات مهم سوشيال مديا اين است که زماني که مثلا در فيس بوک يک Fan يا طرفدار پيدا ميکنيد مطالب شما نه تنها براي او بلکه براي دوستان او نيز فرستاده خواهد شد يعني شما با يک تير حداقل 50 نشان زده ايد(اگر فرض کنيم يک فرد حداقل 50 دوست در فيس بوک دارد). از امروز در خبرنامه سايت خود آدرس سوشيال مديا هايي که در آن عضو هستيد را نام ببريد.

از افراد بخواهيد که به سايت و يا بلاگ شما بيايند و در خبرنامه ثبت نام کنند. حال بر عکس بالا عمل مي کنيم چون مي خواهيم از مزاياي بازاريابي ايميلي نيز استفاده کنيم. بنابراين در صفحات خود در سايت هاي سوشيال حتما آدرس ثبت نام و يا عضويت در روزنامه الکترونيکتان را هم مطرح کنيد.

مطالب خبرنامه خود را متفاوت تر در سايت هاي سوشيال قرار دهيد. به جايي اينکه همان فرمت خبرنامه را فقط در سايت هاي سوشيال به اشتراک بگذاريد، گزيده اي از محتوا، هدف محتوا يا چيزي که فکر مي کنيد جذابيت ايجاد مي کند را از متن جدا کنيد و به اشتراک بگذاريد. سعي کنيد در ميکروبلاگ ها از MicroContent ها استفاده کنيد. البته نوشتن ميکروکانتنت هم هنر و هنرمند مي خواهد.

به هر محتوايي که از سايت شما به اشتراک گذاشته مي شود مانند يک گوهر نگاه کنيد چون مي تواند هزاران بازديد برايتان بياورد که شايد ميليون ها تومان هزينه تبليغاتي نتواند اين کار را انجام دهد.

شما هر روز با افرادي سر و کار داريد که يا با فيس بوک کار مي کنند و يا تويتر و يا هر سايت ديگري را براي خود مفيد مي دانند. شما نمي توانيد نظر آنها را عوض کنيد ولي مي توانيد بگونه اي عمل کنيد که همه جا باشيد. بازاريابي ايميلي و سوشيال مديا دو فرايند مهم براي دسترسي بيشتر به تجارت شما هستند و هدف انتخاب بين يکي از آنها نيست. هر 2 مورد در کنار هم و به صورت ترکيبي لازم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

   برنامه  بازاريابي|مديريت ََاستراتژيک|انتخاب بازار هدف|استراتژي بازاريابي|استراتژي قيمت گذاري|تاکتيک هاي بازاريابي|تاکتيک هاي قيمت گذاريَ  

خط تولید  ، خدمات فنی و مهندسی ،کارخانه تولید ،خط تولید لوله پنج لایه pex،خط تولید لوله پکس ،محصولات پلیمری ،صنعت پلیمر ، محصولات لاستیک و پلاستیک ، ماشین آلات تولید ،راه اندازی کارخانه ، نصب و راه اندازی خط تولید ، مشاوره صنعتی ، مشاوره تولیدی ،سرمایه گذاری صنعتی و تولیدی ، طرح توجیهی ، پروژه صنعتی ، سازنده خط تولید ،سازنده ماشین آلات ،اکسترود تولید ،سازنده اکسترودر تولید ،اکستروژن ،سازنده_دستگاه تولید لوله پنج لایه ،پلیمر ،تکنولوژی تولید ،فرآیند تولید ،تجهیزات صنعتی،

خط توليد پروفيل در و پنجره upvc، خط توليد داکت برق، خط توليد پنل ديوارپوش ، پانل ديواري و سقف کاذب pvc، خط توليد لوله پليکا PVC، خط توليد لوله تک لايه PEX ،خط توليد لوله پنج لايه کامپوزيت آلومينيوم و پکس  PEX AL PEX، خط توليد لوله يک لايه وچند لايه پلي اتيلن و پلي پروپيلن و پکس PP,PE,PEX، دستگاه لمينيت پانل، دستگاه هات استمپ پانل PVc خط UV ، هاي لايت يا براق پانل

,p production line FIVE LAYER PIPE ,PEX FIVE LAYER PIPE ,PIPING_PEX ,TUBE PEX ,PEX piping, ,PEX_AL_PEX ,PEX PIPE ,PEX_TUBE,production line ,PRODUCTION LINE POLYMER ,Trading Company, ,Production plan ,Industrial design ,Production Project ,Industrial project ,Technical Services ,Engineering services ,production technology ,Production Process ,Industrial equipment ,Machinery, ,Machine ,Setup Factory ,Installation production line Industry,Extrude,extrusion ,Industrial, ,Manufacturer production line, Manufacturer machines and machinery, #pex_pipe_production_line,

,Pex pipe machinery, Pex pipe machine, FIVE LAYER PIPE , ، PIPE PEX-AL-PEX ، pex five layer pipe production line, pex piping production machine  pex pipe، pex tube machinery، PEX tubing، PIPE MANUFACTURE pex-al-pex-pipe-five-layer-production-line-machinery-machine- piping-tubing-tube-ManufacturerEX-AL-PEX PIPE production machine|pex five layer pipe production line| piping machinery| tube tube|PEX tubing| tubing MANUFACTURE FIVE LAYER PIPE , , PERT ، PIPE PEX-AL-PEX ،pex pipe , pex five layer pipe production line, pex pipe production line  pex، pex piping ، pex pipe mashinery، PEX PIPE MACHINE،PEX AL PEX PIPE

خط توليد لوله پنج لايه و تک لایه آلومینیوم و پکس pex ، ماشین آلات توليد لوله پنج لایه و تک لایه پکس PEX ، دستگاه تولید لوله هاي پنج لايه ، کارخانه تولید لوله پنج لایه PEX ، خط تولید لوله تک لایه PEX , PERT خط-تولید-دستگاه-لوله-پنج-لایه-پکس-آلومینیومخط توليد لوله پنج لايه و تک لایه کامپوزیت آلومینیوم و پکس pex ، ماشین آلات توليد لوله پنج لایه و تک لایه پکس PEX ، دستگاه تولید لوله هاي پنج لايه ، کارخانه تولید لوله پلي اتيلن PEX ،